Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСивак, Роман Богданович-
dc.contributor.authorТарнавська, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T14:54:02Z-
dc.date.available2017-02-16T14:54:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13189-
dc.description.abstractУ монографії подано результати дослідження тенденцій розвитку теорії, методології та практики управління конкурентоспроможністю логістичних ланцюгів на основі аналізу нових форм конкуренції та встановлення передумов формування інноваційного типу поведінки учасників ринку. Сформульовано концепцію ланцюга створення сукупної цінності продукту і побудовано логістичну модель управління таким ланцюгом. Сформульовано комплекс функціональних характеристик продукції на основі узгодження цілей підприємств-ланок ланцюга. Вироблено методичний підхід до конкурентної ідентифікації учасників ланцюга створення цінності, яка містить алгоритм розподілу сукупної винагороди між його учасниками.uk_UA
dc.publisherПідручники і посібникиuk_UA
dc.subjectЛогістикаuk_UA
dc.subjectЛогістичний ланцюгuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectЛанцюг створення цінностіuk_UA
dc.titleІнноваційне управління конкурентоспроможністю логістичних ланцюгівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.