Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезнік, Надія-
dc.date.accessioned2017-02-17T10:00:47Z-
dc.date.available2017-02-17T10:00:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРезнік, Н. Соціальна відповідальність бізнесу: сутнісно-теоретичні аспекти [Текст] / Надія Резнік // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 296-303.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13243-
dc.description.abstractДосліджено основні елементи механізму соціальної відповідальності бізнесу. Узагальнено наукові підходи до визначення сутності категорії «соціальна відповідальність бізнесу», запропоноване її авторське трактування. Визначено основні стимули, що сприятимуть соціальній спрямованості підприємницької діяльності. Запропоновано основні напрями підвищення ефективності механізму соціальної відповідальності бізнесу.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectАПКuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність бізнесу: сутнісно-теоретичні аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резнік Н..pdf180.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.