Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарась, Олена-
dc.date.accessioned2017-02-17T10:11:34Z-
dc.date.available2017-02-17T10:11:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКарась, О. Таргетинг - один із видів стратегічної реклами [Текст] / Олена Карась // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 324-332.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13250-
dc.description.abstractРозкрито поняття таргетингу. Охарактеризовано коло завдань, які вирішує таргетинг. Запропоновано застосування таргетингу як одного із засобів Інтернет-реклами.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectТаргетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.titleТаргетинг - один із видів стратегічної рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась О..pdf223.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.