Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанін, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorKhanin, Oleksandr Hryhorovych-
dc.date.accessioned2017-02-17T10:27:26Z-
dc.date.available2017-02-17T10:27:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationХанін, О. Г. Метод χ2- кластеризації в задачах маркетингу [Текст] / Олександр Григорович Ханін // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2016. – Том 26. – № 1. – С. 37-41. – ISSN 1993-0259.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13254-
dc.description.abstractНеобхідність кластеризацї даних виникає в багатьох практичних задачах, зокрема задачах маркетингу. Групування в певному розумінні близьких об’єктів дозволяє підходити до вивчення кожної групи з єдиної позиції, наприклад, пропонувати єдину маркетингову стратегію. Існує чимало методів кластеризації, кожен з яких може давати свої результати, відмінні від інших. Таким чином, вважається, що кластеризація є лише методом попереднього, розвідувального аналізу даних. Нами пропонується метод кластеризації, який ґрунтується на порівнянні емпіричного та теоретичного розподілів за допомогою критерію узгодженості χ2, що дозволяє здійснювати, незалежно від розподілу генеральної сукупності, статистично обґрунтоване групування багатовимірних даних, тобто проводити кластеризацію з певною, наперед заданою ймовірністю похибки. Метод реалізований програмно в середовищі Delphi. The need for data clustering occurs in many practical problems,in particular in the problems of marketing. The similar objects grouping allows to study each group with a unified position, for example, we can propose a unified marketing strategy. There are many clustering methods. Each of these methods can produce the results that are different from others. Thus, it is believed that the clustering method is the only preliminary, exploratory data analysis. We propose a method of clustering on the basis of a comparison of empirical and theoretical distributions using χ2 consistency test. This test allows, regardless of the population distribution, statistically valid grouping of multidimensional data. That is, we can realize clustering with some prescribed probability of error. The method is implemented in Delphi software environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectтеоретичний та вибірковий розподілиuk_UA
dc.subjectбіноміальний розподілuk_UA
dc.subjectрозподіл Стьюдентаuk_UA
dc.subjectкритерій узгодженості χ2uk_UA
dc.subjectдовірчий інтервалuk_UA
dc.subjectінструмент Excel «Пошук розв’язків»uk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjecttheoretical and sample distributionuk_UA
dc.subjectbinomial distributionuk_UA
dc.subjectStudent distributionuk_UA
dc.subjectχ2 consistency criterionuk_UA
dc.subjectconfidence intervaluk_UA
dc.subjectExcel tool“Search of solutions"uk_UA
dc.subjectcluster analysisuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleМетод Χ2- кластеризації в задачах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeΧ2- clustering method in the problems of marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 26. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf723.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.