Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна-
dc.date.accessioned2017-02-17T11:29:15Z-
dc.date.available2017-02-17T11:29:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова, Т. Маркетинг некомерційних суб'єктів сфери освіти України: концептуальні особливості та вектори розвитку [Текст] / Тетяна Борисова // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 4. - С. 415-429.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13278-
dc.description.abstractПорушено проблему маркетизації сфери освіти та досліджень України в контексті становлення фінансової парадигми. Обґрунтовано, що для вітчизняних некомерційних суб’єктів освіти та досліджень актуальними є такі напрями розвитку маркетингової діяльності: підвищення рівня ринкової орієнтації (оскільки ринкова орієнтація притаманна університетам України, проте не завжди вона здійснюється належним чином); розвиток ринків (напрямом розвитку ринку освітніх послуг України, як і Європи, є навчання протягом життя та навчання дорослого населення, розвиток дистанційного навчання, залучення іноземних студентів із менш розвинутих країн); організація ефективного маркетингу з метою підвищення якості освітніх послуг та зменшення розриву між пропозицією ринку освітніх послуг та попитом на ринку праці. На основі аналізу наявних визначень поняття «маркетинг освітніх організації» виявлено їхні спільні риси та запропоноване власне визначення. Виокремлено низку особливостей елементів комплексу маркетингу освітніх організацій.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнекомерційна організаціяuk_UA
dc.subjectсфера освіти та дослідженьuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.titleМаркетинг некомерційних суб'єктів сфери освіти України: концептуальні особливості та вектори розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№4) Грудень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т..pdf257.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.