Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13403
Назва: Marketing tools on the international art market
Інші назви: Інструменти маркетингу на міжнародному ринку творів мистецтва
Автори: Melnyk, Yuliya
Ключові слова: art market
арт-ринок
marketing mix
маркетинг-мікс
art asset
арт-актив
Дата публікації: 2012
Видавництво: Jelenia Góra: AD REM
Бібліографічний опис: Melnyk Y. Marketing tools on the international art market // Young Scientist 2012 / red. F.Adamczuk. – Jelenia Góra: AD REM, 2012. – P.109-113.
Короткий огляд (реферат): This article examines the peculiarities of marketing tools (such as product policy, pricing, distribution channels and promotion) application to the development of art markets on an international scale. The paper uncovers the new trends on the international art market that have an impact on art marketing. The analysis is based on data collected by Skate’s Art Market Research and Artprice, using the interdisciplinary approach to the research. In this article the theoretical proposition about how to apply the 4P model of marketing mix to promote art and increase cultural attractiveness of countries are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13403
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 2.pdf218.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.