Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Юлія Віталіївна-
dc.date.accessioned2017-02-17T17:35:17Z-
dc.date.available2017-02-17T17:35:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМельник, Ю.В. Формування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтва [Текст] / Юлія Віталіївна Мельник // Наука й економіка. – 2013. – Вип.4 (32). – Ч.І. – С.130-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13447-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам адаптації інструментів маркетингу до специфіки світового ринку творів мистецтва. Досліджено теоретичні підходи до формування комплексу маркетингу на арт-ринку і його основні складові: предмет мистецтва як товар, ціноутворення і канали розподілу, просування на арт-ринку. Визначено характерні риси світового ринку творів мистецтва, що впливають на формування маркетингового комплексу на даному ринку. Розроблено концептуальну модель маркетинг-міксу на світовому ринку творів мистецтва.uk_UA
dc.publisherХмельницький економічний університетuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок творів мистецтваuk_UA
dc.subjectglobal art marketuk_UA
dc.subjectоцінка творів мистецтваuk_UA
dc.subjectevaluation of artworksuk_UA
dc.titleФормування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 6.pdf492.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.