Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorГаргула, Денис Васильвич-
dc.date.accessioned2017-02-18T08:08:49Z-
dc.date.available2017-02-18T08:08:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОкрепкий, Р. Б. Механізм просування інтернет-бренду на електронному ринку / Р. Б. Окрепкий, Д. В. Гаргула // Інноваційна економіка. – 2012. – № 1. – С. 208-212uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13475-
dc.description.abstractВизначено роль Інтернет-брендингу в маркетингових комунікаціях фірми та охарактеризовано відмінності між оффлайн- і онлайн-брендингом. Окреслено коло факторів, які впливають на формування успішного Інтернет-бренду, та запропоновано інструментарій для його побудови. Запропоновано механізм просування Інтернет-брендів вітчизняних підприємств з врахуванням сучасних тенденцій онлайн-середовища.uk_UA
dc.publisherІнноваційна економікаuk_UA
dc.subjectонлайн-середовищеuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectтрадиційний брендингuk_UA
dc.subjectІнтернет-брендингuk_UA
dc.titleМеханізм просування Інтернет-бренду на електронному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeThe mechanism of Internet brand promotion on the electronic marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111механізм просування інтернет-бренду на.pdf96.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.