Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.date.accessioned2017-02-18T08:57:19Z-
dc.date.available2017-02-18T08:57:19Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationОкрепкий, Р. Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях / Р. Окрепкий // Регіональна економіка. – 2005. – № 1. – С. 263-269.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13478-
dc.description.abstractРозглянуто основні методи аналізу концентрації на ринку, виявлено основні їхні недоліки і переваги. Розраховано і проаналізовано значення індексів концентрації на ринку пива. Виявлено характер динаміки конкуренції та тип досліджуваного ринку.uk_UA
dc.publisherРегіональна економікаuk_UA
dc.subjectринкова ситуаціяuk_UA
dc.subjectмасштаб ринкуuk_UA
dc.subjectструктура ринкуuk_UA
dc.subjectконцентраціяuk_UA
dc.subjectрівень та інтенсивність конкуренціїuk_UA
dc.titleМетоди аналізу конкуренції в ринкових дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях.pdf191.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.