Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorГаргула, Денис Васильович-
dc.date.accessioned2017-02-18T09:47:55Z-
dc.date.available2017-02-18T09:47:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаргула, Д. В. Тенденції розвитку маркетингу в ХХІ столітті / Д. В. Гаргула, Р. Б. Окрепкий // Інноваційна економіка.– 2012.– № 9.– С. 213-217.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13481-
dc.publisherІнноваційна економікаuk_UA
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ХХІ СТОЛІТТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ХХІ СТОЛІТТІ.pdf103.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.