Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро Андрійович-
dc.date.accessioned2017-02-18T09:52:54Z-
dc.date.available2017-02-18T09:52:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШтефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів / Дмитро Штефанич, Ростислав Окрепкий // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – Вип. 1. – С. 103-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13483-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми; визначені завдання, які стоять перед його проведенням; вказані джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.uk_UA
dc.publisherВісник Тернопільського національного економічного університетуuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectринкові лідериuk_UA
dc.subjectконкурентноздатність товаруuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність фірмиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів.pdf223.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.