Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T14:11:11Z-
dc.date.available2017-02-18T14:11:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationInternational Journal of Economics and Society. – 2015. – Issue 1. – С. 234-237.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13508-
dc.description.abstractThe article explores strategies that apply shopping centers on the Ukrainian market. Shopping centres strategies formation pecularities. The proposed definition of a shopping center.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Economics and Societyuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectстратегії ростуuk_UA
dc.subjectgrowth strategyuk_UA
dc.subjectторговельно-розважальний центрuk_UA
dc.subjecttrading and entertainment centeruk_UA
dc.titleStrategies of shopping centers in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategies of shopping centers in Ukraine.docx21.73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.