Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T14:50:31Z-
dc.date.available2017-02-18T14:50:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВісник Дніпропетро-вського університету. - №10/1 Т.22 – Дні-пропетровськ: В-во ДНУ ім. О. Гончара, 2014. – С. 123-131.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13510-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування маркетингової стратегії. Висвітлено зміст та сутність трьох основних етапів формування маркетингової стратегії, а саме: дослідження ринку, розробка індивідуальної маркетингової стратегії для підприємства, реалізація маркетингової стратегії підприємства на ринку.uk_UA
dc.publisherВ-во ДНУ ім. О. Гончараuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectмісіяuk_UA
dc.subjectmissionuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleПроцес формування маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процес формування маркетингової стратегії.docx47.18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.