Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T16:36:02Z-
dc.date.available2017-02-18T16:36:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник Ужгородського університету. – 2012. - №2 (36). - С.175 – 177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13515-
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються діючі вітчизняні та зарубіжні СРМ-системи присутні на українському ринку інформаційних систем. СРМ-системи аналізуються під кутом їх реального впровадження у діяльності торговельно-розважального підприємства та використання при формуванні та реалізації маркетингової стратегії комплексу. Результатом проведеного дослідження є практичні рекомендації щодо вибору оптимальної СРМ-системи для торговельно-розважального підприємства, яка забезпечить автоматизацію та виконання маркетингових завдань.uk_UA
dc.publisherВісник Ужгородського університету.uk_UA
dc.subjectторговельно-розважальне підприємствоuk_UA
dc.subjectshopping and entertainment companyuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectmarketing technologyuk_UA
dc.subjectінформаційні системи (СРМ)uk_UA
dc.subjectinformation systems (CRM)uk_UA
dc.subjectСРМ-системиuk_UA
dc.subjectCRM systemuk_UA
dc.titleАналіз діючих СРМ-систем в діяльності торговельно-розважального підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.