Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T16:41:12Z-
dc.date.available2017-02-18T16:41:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБізнес Інформ. – 2011. - №4. – С.164 – 167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13516-
dc.description.abstractУ зв'язку з широким спектром завдань управління, великим обсягом інформації і складністю її обробки організація бізнес-процесів торговельно-розважального підприємства вимагає впровадження сучасних інформаційних технологій і приводить до зростання вимог щодо обробки інформації. Управління інформацією за допомогою сучасних технологій і використовування інформаційних баз даних споживачів є одним із елементів ефективної маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства. Розвиток систем маркетингової інформації пов’язаний насамперед із зміною ролі маркетингової стратегії в діяльності торговельно-розважальних підприємств і впровадженням нових інформаційних технологій.uk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectбаза даних споживачівuk_UA
dc.subjectcustomer databaseuk_UA
dc.titleВпровадження інформаційних баз даних у діяльність торговельно-розважального підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.