Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T17:03:47Z-
dc.date.available2017-02-18T17:03:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаука молода. - 2010. - № 14. - С. 31-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13526-
dc.description.abstractВизначено поняття торговельно-розважального підприємства та види об’єктів інфраструктури ринку послуг дозвілля. Розглянуто особливості сфери послуг. Запропоновано визначення маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства.uk_UA
dc.publisherНаука молодаuk_UA
dc.subjectелементи маркетингового комплексу сфери послугuk_UA
dc.subjectelements of marketing serviceuk_UA
dc.subjectособливості послугuk_UA
dc.subjectservice featuresuk_UA
dc.subjectвиди об’єктів інфраструктури ринку послуг дозвілляuk_UA
dc.subjecttypes of infrastructure market for leisureuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.