Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-18T17:23:36Z-
dc.date.available2017-02-18T17:23:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationInternational Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings. – Klaipeda: Baltija Publishing, 2016. – P. 310-314.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13531-
dc.description.abstractМоделювання поведінки споживачів допомагає при формуванні маркетингової стратегії у визначенні цільового ринку, а саме при виборі найбільш привабливих для торговельно-розважального центру (ТРЦ) сегментів ринку.uk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.subjectМоделювання поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectModelling consumer behavioruk_UA
dc.titleВикористання сучасних методів у дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ.docx216.3 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.