Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13560
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Батрин, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Шилінська, Інна Феодосіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-19T10:06:34Z | - |
dc.date.available | 2017-02-19T10:06:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13560 | - |
dc.description | Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях. | uk_UA |
dc.description.abstract | Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | «ВІСНИК ЧЕРКАСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»; | - |
dc.subject | Ключові слова: інтерактивні методи викладання, традиційні методи викладання, групові дискусії, учбові ситуації, проблемне навчання, мозкова атака. | uk_UA |
dc.title | STUDENTS’ PERCEPTIONS OF TEACHING METHODS USED IN BUSINESS ENGLISH CLASSES IN ECONOMIC UNIVERSITY | uk_UA |
dc.title.alternative | Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
STUDENTS’_PERCEPTIONS.PDF | 423.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.