Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатрин, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorШилінська, Інна Феодосіївна-
dc.date.accessioned2017-02-19T10:06:34Z-
dc.date.available2017-02-19T10:06:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13560-
dc.descriptionДосліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisher«ВІСНИК ЧЕРКАСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»;-
dc.subjectКлючові слова: інтерактивні методи викладання, традиційні методи викладання, групові дискусії, учбові ситуації, проблемне навчання, мозкова атака.uk_UA
dc.titleSTUDENTS’ PERCEPTIONS OF TEACHING METHODS USED IN BUSINESS ENGLISH CLASSES IN ECONOMIC UNIVERSITYuk_UA
dc.title.alternativeДосліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STUDENTS’_PERCEPTIONS.PDF423.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.