Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T15:20:49Z-
dc.date.available2017-02-19T15:20:49Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.issn3162-2364-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13571-
dc.description.abstractГлобалізаційні процеси, що проникають як в політичне, культурне, так і економічне життя суспільства, вносять свої корективи в баланс конкурентних сил, змінюють конфігурацію ринків та їх сегментів. Зазначенні процеси позначилися і на ринку маркетингових комунікацій, де поряд з національними виробниками та розповсюджувачами комунікацій з’являються великі рекламні холдинги, впроваджуються єдині культурні стандарти тощо. В зв’язку з цим, учасники національних комунікативних ринків змушені пристосовуватися до викликів, що виникають в глобалізованому середовищі. В цих умовах актуалізується питання дослідження трансформацій ринку маркетингових комунікацій України та їх відповідність сучасним змінам, що відбуваються під впливом дії глобалізаційних чинників.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSciences of Europeuk_UA
dc.relation.ispartofseriesNo 11(11) Vol 3;-
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectринок маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectmarketing communications marketuk_UA
dc.subjectмедійний ринокuk_UA
dc.subjectmedia marketuk_UA
dc.subjectмаркетингові сервісиuk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectглобалізаційні процесиuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.titleТрансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесівuk_UA
dc.title.alternativeTRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE UNDER THE INFLUENCE OF GLOBALIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.