Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.contributor.authorЛагоцька, Наталія Зіновіївна-
dc.date.accessioned2017-02-19T15:42:25Z-
dc.date.available2017-02-19T15:42:25Z-
dc.date.issued2013-04-12-
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13575-
dc.description.abstractРозглянуто особливості сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин та запропоновано відповідний підхід, яких передбачає розподіл організованих споживачів на чотири категорії за критеріями частки клієнта у прибутку фірми та рівнем його відданості до підприємства. Визначено стратегії позиціонування у кожному з таких сегментів промислового ринку та розроблено рекомендації щодо розвитку взаємовідносин зі споживачами відповідного профілю.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 12, Частина 3;-
dc.subjectсегментування промислового ринкуuk_UA
dc.subjectіндивідуальний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг партнерських взаємовідносинuk_UA
dc.subjectстратегія точного сегментуванняuk_UA
dc.subjectрівень відданостіuk_UA
dc.subjectпрофілі організованих споживачівuk_UA
dc.titleСегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.