Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T15:51:39Z-
dc.date.available2017-02-19T15:51:39Z-
dc.date.issued2010-03-19-
dc.identifier.issn1992-7681-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13576-
dc.relation.ispartofseries№ 1 (30);-
dc.subjectдослідження споживачівuk_UA
dc.subjectкупівельна поведінка споживачівuk_UA
dc.subjectекономічна кризаuk_UA
dc.subjectм`ясна продукціяuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ М`ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження_споживачів.PDF643.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.