Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T15:59:32Z-
dc.date.available2017-02-19T15:59:32Z-
dc.date.issued2008-12-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13578-
dc.relation.ispartofseries№ 5 (20);-
dc.subjectсегментування ринкуuk_UA
dc.subjectметоди сегментування ринкуuk_UA
dc.subjectметод угрупуваньuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ МЕТОДІВ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ_МЕТОДІВ_СЕГМЕНТУВАННЯ_РИНКУ.PDF240.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.