Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:08:12Z-
dc.date.available2017-02-19T16:08:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13579-
dc.publisherНаука молодаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 10;-
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectм`ясна продукціяuk_UA
dc.subjectм`ясопереробні підприємстваuk_UA
dc.titleІНСТРУМЕНТИ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ М`ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНСТРУМЕНТИ_РИНКОВОГО_ПОЗИЦІОНУВАННЯ_М`ЯСНОЇ_ПРОДУКЦІЇ.PDF327.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.