Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:19:49Z-
dc.date.available2017-02-19T16:19:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2413-3965-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13580-
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню інструментів мерчандайзингу торговельного підприємства та особливостям їх застосування. Обгрунтовано основні інструменти мерчандайзингу та класифіковано їх у відповідності до реалізації його ключових завдань. Виявлено напрями застосування окремих інструментів мерчандайзингу на підприємстві з огляду на досягнення ним бажаних результатів на ринку.uk_UA
dc.publisherГлобальні та національні проблеми економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 4;-
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectінструменти мерчандайзингуuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectвикладка товарівuk_UA
dc.subjectаcортиментuk_UA
dc.subjectімідж торговельного закладуuk_UA
dc.titleФормування інструментів мерчандайзингу торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.