Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:27:37Z-
dc.date.available2017-02-19T16:27:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13581-
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 6, Т. 4 (167);-
dc.titleФормування психографічних профілів споживачів м’ясної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.