Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:31:48Z-
dc.date.available2017-02-19T16:31:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г.А. Збутова політика туристичних підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг [Текст] / Г.А. Заячковська // Інноваційна економіка : [наук. журнал]. – Хмельницький: ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2012. - № 1. – С. 204-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13583-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості збутової політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто функціонування каналу розподілу у міжкультурному аспекті. The article deals with the features of distribution policy of enterprises at the market of international tourist services. Functioning of distribution’s channel in cross-cultural aspect is considered.uk_UA
dc.publisherПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.subjectзбутова політика, турпродукт, канал розподілу, структура каналу розподілу, прямий збут, непрямий збут, культурні факториuk_UA
dc.subjectdistribution policy, tourist produkt, channel of distribution, structure of channel of distribution, direct sale, indirect sale, cultural factorsuk_UA
dc.titleЗбутова політика туристичних підприємств на ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111збутова політика туристичних підприємств на ринку.pdf118.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.