Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро Андрійович-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:39:28Z-
dc.date.available2017-02-19T16:39:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13585-
dc.relation.ispartofseriesТом 2;-
dc.titleВдосконалення визначення величини вибірки в маркетингових дослідженнях середніх величинuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.