Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T16:41:47Z-
dc.date.available2017-02-19T16:41:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень / Г. А. Заячковська // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 2. – С. 233-237.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13586-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості маркетингу міжнародних туристичних послуг на мікро- і макрорівні. Розглянуто функції носіїв маркетингу міжнародних туристичних послуг. The article deals with the features of marketing of international tourist services on micro- and macrolevels. The functions of transmitters of marketing of international tourist services are considered.uk_UA
dc.publisherУніверситет економіки і підприємництва, м. Хмельницькийuk_UA
dc.subjectмаркетинг міжнародних туристичних послуг, мікрорівень, макрорівень, носії маркетингу, туристична політикаuk_UA
dc.subjectmarketing of international tourist services, microlevel, macrolevel, marketing transmitters, tourist policyuk_UA
dc.titleМаркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ МІЖНАРОДНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ.pdf118.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.