Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T17:00:09Z-
dc.date.available2017-02-19T17:00:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 3. – С. 247-252uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13590-
dc.description.abstractУ статті розглянуто механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послуг. Висвітлено суть рефлексивного маркетингу та економічної медіації. The article deals with the mechanism of coordination and realization of the economic interests of players of the market of international tourist services. Essence of the reflexive marketing and economic mediation are considered.uk_UA
dc.publisherУніверситет економіки і підприємництва, м. Хмельницькийuk_UA
dc.subjectекономічні інтереси, суб’єкти ринку, протиріччя, погодження інтересів, рефлексивний маркетинг, медіація, реалізація інтересівuk_UA
dc.subjecteconomic interests, market actors, contradictions, coordination of interests, reflexive marketing, mediation, realization of interestsuk_UA
dc.titleМеханізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
механізм погодження та реалізації економічних.pdf130.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.