Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T17:23:37Z-
dc.date.available2017-02-19T17:23:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська/ Экономика Крыма. – 2011. № 4. – С. 240-242.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13591-
dc.description.abstractДосліджено вплив культури на маркетинг міжнародних туристичних послуг в умовах глобалізації. Influence of culture on marketing of international tourist servicesin the conditions of globalisation is investigated.uk_UA
dc.publisherТаврический национальный университет имени В.И. Вернадскогоuk_UA
dc.subjectкультура, міфжкультурний підхід, культурні виміриuk_UA
dc.subjectculture, intercultural approach, culture measuringsuk_UA
dc.titleМаркетинг міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг мтп_міжкультурний підхід.pdf202.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.