Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T17:28:15Z-
dc.date.available2017-02-19T17:28:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Туристичний бренд країни [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Экономика Крыма . – 2011. – № 3 (36). – С. 274-278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13592-
dc.description.abstractПроаналізовано визначення термінів „бренд” та „туристичний бренд країни”, розглянуто типи туристичних брендів країн, їх цінність, успішність та оцінку. Determination of terms „brand” and „tourism brand of country” are analyzed, the types of tourism brands of countries, their value, success and estimation are consider.uk_UA
dc.publisherТаврический национальный университет имени В.И. Вернадскогоuk_UA
dc.subjectбренд, туристичний бренд, типи туристичних брендів, успішність бренду, цінність бренду, оцінка бренду країниuk_UA
dc.subjectbrand, tourism brand, types of tourism brands, success of brand, brand value, estimation of branduk_UA
dc.titleТуристичний бренд країниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
туристичний бренд країни.pdf179.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.