Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T17:37:38Z-
dc.date.available2017-02-19T17:37:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Ціноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засади / Г.А. Заячковська/ Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. Зб. наук. праць: Вип. XVІІ, № 4. – Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП, 2011.- С. 182-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13593-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду теоретико-методологічних засад ціноутворення у сфері міжнародного туризму. The article examines the theoretical and methodological principles of pricing in international tourism.uk_UA
dc.publisherКиїв, СЕУ / Рівне, НУВГПuk_UA
dc.subjectціна, особливості ціноутворення на турпродукти, чинники і методи ціноутворенняuk_UA
dc.titleЦіноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засадиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ціноутворення у сфері мт.pdf221.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.