Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T17:40:46Z-
dc.date.available2017-02-19T17:40:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. Заячковська // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 52-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13594-
dc.description.abstractДосліджено особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто стратегії стандартизації та диференціації товарної політики з огляду на міжкультурні особливості споживачів туристичних послуг. The features product policy of enterprises are investigational at the market of international tourist services. Strategies of standardization and differentiation of product policy are considered, taking into account the cross-cultures features of users of tourist services.uk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectтоварна політика, туристичний продукт, якість турпродукту, марочна політика, стратегія стандартизації, стратегія диференціації, міжкультурні особливостіuk_UA
dc.titleОсобливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
особливості товарної політики на ринку МТП.pdf297.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.