Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:01:28Z-
dc.date.available2017-02-19T18:01:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послуг / Галина Заячковська // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу і статистики. – Тернопіль, 2011. – Вип. 9, ч. 3. – С. 115-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13596-
dc.description.abstractРозглянуто сегментування ринку міжнародних туристичних послуг за групами споживачів, турпродуктами та основними конкурентами. Особлива увага звертається на аналіз географічних, демографічних, соціально-економічних, психографічних, поведінкових та геодемографічних критеріїв сегментування. Market of international tourist services segmentation is considered according to the groups of users, tourist’s products and basic competitors. The special attention is spared to the analysis of geographical, demographic, socioeconomic, psychographic, conduct and geodemographic criteria of segmentation.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectсегментування за групами споживачів, сегментування за турпродуктом, сегментування за основними конкурентами, географічні, демографічні, соціально-економічні, психографічні, поведінкові, геодемографічні критерії сегментуванняuk_UA
dc.titleКритерії сегментування ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
критерії сегментування ринку.pdf214.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.