Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:08:57Z-
dc.date.available2017-02-19T18:08:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. STP-маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. Економіка. – 2011. – Вип. 5 (4). – С. 183-189.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13597-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти сегментування, вибору цільового ринку та позиціонування на ринку міжнародних туристичних послуг. The article deals with the theoretical aspects of segmentation, targeting and positioning at the market of international tourist services.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський університетuk_UA
dc.subjectSTP-маркетинг, сегментування, вибір цільового ринку, позиціонуванняuk_UA
dc.subjectSTP-marketing, segmentation, targeting, positioninguk_UA
dc.titleSTP – маркетинг на ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STP-маркетинг на ринку МТП.pdf78.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.