Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:13:45Z-
dc.date.available2017-02-19T18:13:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська Г. Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Галина Заячковська // Галицький економічний вісник. – 2011. – №3(32). – С.180-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13598-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку, принципи і критерії сегментації. The theoretical aspects of the segmentation of market of international tourist services are investigated. It is considered macro- and microsegmentatin of tourist market, principles and criteria of segmentation.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectринок міжнародних туристичних послуг, сегментація, мікросегментація, макросегментація, принципи сегментації, споживачі туристичних послуг, критерії сегментаціїuk_UA
dc.subjectsegmentation, microsegmentation, macrosegmentationuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних.pdf207.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.