Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:32:51Z-
dc.date.available2017-02-19T18:32:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування / Галина Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – Вип. 3. – С. 16-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13599-
dc.description.abstractРассмотрена сущность имиджа и туристического имиджа страны, определены его составляющие и проблемы формирования туристического имиджа Украиныuk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectимидж страны, туристический имидж страны, управления имиджем, формирования туристического имиджа страныuk_UA
dc.titleТуристичний імідж України: суть та проблеми формуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
туристичний імідж країни суть .pdf532.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.