Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:48:41Z-
dc.date.available2017-02-19T18:48:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку / Галина Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – № 2. – С. 171-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13602-
dc.description.abstractДосліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращенняuk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectімідж, туристичний імідж України, комунікаціїuk_UA
dc.titleЗасоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
засоби маркетингових комунікацій у формуванні.pdf165.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.