Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T19:05:51Z-
dc.date.available2017-02-19T19:05:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська Г.А. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринку / Г. Заячковська/ Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. Збірник наукових праць: Випуск XVІІ, № 1. – Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП, 2011.- С. 191-198.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13604-
dc.description.abstractОхарактеризовано нові тенденції ведення бізнесу у мережі Інтернет та основні соціальні мережі в аспекті просування українського туристичного продукту на світовий ринок, наведено переваги просування в соціальних мережах, виявлено його напрямки та методи.uk_UA
dc.publisherКиїв, СЕУ / Рівне, НУВГПuk_UA
dc.subjectсоціальні мережі, види соціальних мереж, просування в соціальних мережах, внутрішня оптимізація сайту під соціальні мережі, маркетинг в соціальних медіа, методи просування турпродукту в соціальних мережах, ціни просуванняuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
соцмережі.pdf274.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.