Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T19:49:53Z-
dc.date.available2017-02-19T19:49:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. Економіка. – 2013. – № 1 (49). – С. 96-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13606-
dc.description.abstractВисвітлено міжкультурний підхід до поведінки споживачів, запропоновано модель поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг з використанням міжкультурного підходу. Розглянуто мотивації споживачів туристичних продуктів і послуг на основі використання теорії мотивацій Маслоу. The article deals with the cross-cultural approach to consumer’s behavior, the model of consumer’s behavior at the mark et of interna tional tourist services with the use of cross-cultural approach is proposed. Motivations of consumers of tourist products and services on the basis of Maslow’s theory of motivations are considered.uk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.subjectКультура, міжкультурний підхід, модель поведінки споживачів, моти- вації споживачів, процес прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послугuk_UA
dc.titleФормування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
формування моделі поведінки споживачів МТП.pdf315.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.