Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:16:57Z-
dc.date.available2017-02-19T20:16:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Нові теорії міжнародного туризму / Г. А. Заячковська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2014. – № 2 (64). – С. 39-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13611-
dc.description.abstractУ ході дослідження природи міжнародного туризму, особливостей його розвитку, структури та динаміки туристичних потоків потрібно вивчити і узагальнити його теоретичні засади на основі альтернативних теорій міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії. Мета статті – виявити прояви альтернативних теорій міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії у сфері міжнародного туризму. Визначено альтернативні теорії міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії, які впливають на розвиток міжнародного туризму. Теорії міжнародної торгівлі та нової економічної географії дають змогу виявити природу та особливості розвитку міжнародного туризму. The study of the nature of international tourism, the characteristics of its development, structure and dynamics of tourist flows requires research and summarize its theoretical fundamentals on the basis of alternative theories of international trade theory and new economic geography. Defining the appearance of alternative theories of international trade theory and new economic geography in international tourism. Identified alternative theories of international trade theory and new economic geography that influence the development of international tourism. The theory of international trade and new economic geography enable to reveal the nature and peculiarities of international tourism.uk_UA
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk_UA
dc.subjectтеорія міжнародного життєвого циклу товару, теорія міжнародних операцій національних фірм, теорія перехресного попиту, теорія потенціалу ринку, теорія агломерації, модель «центр – периферія», теорія ефекту масштабу, теорія внутрішньогалузевої торгівліuk_UA
dc.subjectinternational product life cycle theory, theory of international operations of national firms, theory of overlapping demand, theory of market potential, agglomeration theory, «core-periphery» model, theory of scale, theory of intra-industry tradeuk_UA
dc.titleНові теорії міжнародного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нові теорії МТ.pdf408.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.