Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:26:07Z-
dc.date.available2017-02-19T20:26:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікація / Г. А. Заячковська // Інноваційна економіка : наук.-виробн. журнал. – 2015. – № 1 (56). – С. 153-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13613-
dc.description.abstractВизначено теоретичні підходи до трактування сутності категорії туристичний ринок сформульовано авторське визначення категорії ринок міжнародних туристичних послуг запропоновано критерії класифікації ринку міжнародних туристичних послуг. Theoretical approaches to the interpretation of the essence of category "tourism market" are determined, author 's definition of "market of international tourism services” is formulated", the criteria of classification of the market of international tourism services are proposed.uk_UA
dc.publisherПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.subjectтуристичний ринок, ринок міжнародних туристичних послуг, споживчий ринок міжнародних туристичних послуг, промисловий ринок міжнародних туристичних послугuk_UA
dc.subjecttourism market, the market of international tourism services, industrial market of international tourism services, consumer market of international tourism servicesuk_UA
dc.titleРинок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікаціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ринок МТП.pdf120.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.