Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:30:49Z-
dc.date.available2017-02-19T20:30:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України.–2014.–№ 34.–С. 170–176uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13615-
dc.description.abstractУ статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів»uk_UA
dc.publisherСтратегія економічного розвитку Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries;34-
dc.subjectнекомерційний маркетинг, концептуальна схема, неко- мерційна організація, континуум, принципи, конкурентна перевагаuk_UA
dc.titleКонцептуальна схема некомерційного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koncept_shema_2014_34_31.pdf403.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.