Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро Андрійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:32:50Z-
dc.date.available2017-02-19T20:32:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент : навч. посіб. / Д. А. Штефанич, О. Д. Дячун, Г. А. Заячковська, С. Б. Семенюк, О. С. Братко; ред.: Д. А. Штефанич; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 230 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13616-
dc.description.abstractРозглянуто сутність, функції та принципи маркетингового менеджменту. Викладено інформацію про процес та організацію маркетингового менеджменту, принципи побудови маркетингових організаційних структур, їх завдання та функції. Висвітлено питання маркетингового планування та його види. Розкрито зміст маркетингових стратегій, подано види маркетингового контролю та порядок його проведення.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджментuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ___МЕНЕДЖМЕНТ.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.