Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:40:29Z-
dc.date.available2017-02-19T20:40:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗаячковська Г.А. Еволюція теорії маркетингу туризму / Г. Заячковська / Історія народного господарства та економічної думки України. - 2010. - №1. - С. 193-201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13618-
dc.description.abstractПроаналізовано еволюцію теорії маркетингу туризму, визначено особливості його розвитку в Україні, розглянуто концепції комерційної діяльності в туризмі.uk_UA
dc.publisherІнститут економіки та прогнозування НАН Україниuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетинг туризму, концепції комерційної діяльності в туризмі, історія економічних вченьuk_UA
dc.titleЕволюція теорії маркетингу туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
еволюція теорії маркетингу туризму.pdf199.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.