Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:43:25Z-
dc.date.available2017-02-19T20:43:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings of International Scientific-Practical Conference (Tbilisi, April 29, 2016).– Part І.–Tbilisi : SSOTU.–2016.–Р. 145–148uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13621-
dc.publisherSSOTUuk_UA
dc.titleМетодологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Борисова Т.doc37.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.