Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:47:53Z-
dc.date.available2017-02-19T20:47:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова Т.М. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОНЯТТЯ ЕФЕКТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ / Т.М. Борисова // Матеріали XІХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. - 242-243.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13622-
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОНЯТТЯ ЕФЕКТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL APPROACHES TO THE CONCEPT OF NON-PROFIT’ MARKETING ACTIVITIES EFFECTuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T. tezy.doc40.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.