Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:51:06Z-
dc.date.available2017-02-19T20:51:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗагородна О.М. Аналітичне обгрунтування цінової політики підприємства/ О.М.Загородна В.М. Серединська//Економічний аналіз:зб.наук.праць Терноп.нац.економ..ун-ту.-Тернопіль, 2013.-Вип.12,ч.3.-С.136-143.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13623-
dc.description.abstractЗапропоновано методичні підходи до аналітичного обґрунтування ціни на продукцію. На конкретних прикладах розглянуто ситуації, за яких виникає необхідність і можливість її коригуванняuk_UA
dc.publisherТернопільський національний еконмічний університетuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectзмінні витратиuk_UA
dc.subjectvariable costsuk_UA
dc.subjectпостійні витратиuk_UA
dc.subjectfixed costsuk_UA
dc.subjectочікуваний прибутокuk_UA
dc.subjectexpected profituk_UA
dc.titleАналітичне обгрунтування цінової політики підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111аналітичне обґрунтування цінової політики.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.