Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:51:29Z-
dc.date.available2017-02-19T20:51:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т. М. Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. ХIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. (Тернопіль, 24–25.03.2016р.).–Тернопіль : ТНЕУ, 2016.–С. 51–53uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13624-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ВЕЛИЧИНИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЧИННИКІВ МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borisova T.doc41.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.