Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:57:15Z-
dc.date.available2017-02-19T20:57:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України / Т. М. Борисова // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 12–13.04.2016р.).–К. : КНЕУ ім. В. Гетьмана.–2016–С. 90–92uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13627-
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T. tezy.pdf101.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.